Як діяти, якщо після покупки у товарі виявлено дефект?
✅ Перевіряйте товар під час отримання — у магазині Фокстрот або на поштовому відділенні.
Якщо перевірка на місці неможлива, памʼятайте: перше ввімкнення техніки слід проводити без використання мийних засобів (наприклад, для пральної машини), без продуктів харчування (для холодильників, тостерів тощо) і відповідно до інструкцій виробника.
✅ Виявили дефект або товар не працює?
Зверніться до нас якомога швидше через онлайн-чат на сайті або за телефоном 0800 300 353.
🔹 Для прискорення розгляду підготуйте:
– фото пошкодження або
– коротке відео, що демонструє несправність.
Надішліть ці матеріали оператору у чаті.
✅ Після розгляду запиту
Наш оператор повідомить вам рішення фахівців щодо подальших дій.
Якщо буде підтверджено можливість повернення — вас попросять звернутись до найближчого магазину Фокстрот.
✅ Як правильно підготувати товар до повернення — дивіться на спеціальній сторінці за посиланням 😊