logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Як діяти, якщо після покупки у товарі виявлено дефект?

14.02.2025

✅ Перевіряйте товар під час отримання — у магазині Фокстрот або на поштовому відділенні.
Якщо перевірка на місці неможлива, памʼятайте: перше ввімкнення техніки слід проводити без використання мийних засобів (наприклад, для пральної машини), без продуктів харчування (для холодильників, тостерів тощо) і відповідно до інструкцій виробника.

✅ Виявили дефект або товар не працює?
Зверніться до нас якомога швидше через онлайн-чат на сайті або за телефоном 0800 300 353.

🔹 Для прискорення розгляду підготуйте:
– фото пошкодження або
– коротке відео, що демонструє несправність.

Надішліть ці матеріали оператору у чаті.

✅ Після розгляду запиту
Наш оператор повідомить вам рішення фахівців щодо подальших дій.

Якщо буде підтверджено можливість повернення — вас попросять звернутись до найближчого магазину Фокстрот.

✅ Як правильно підготувати товар до повернення — дивіться на спеціальній сторінці за посиланням 😊