Чому в ремонті товару можуть відмовити?
✅ Що потрібно знати для збереження гарантії на техніку?
Для того, щоб гарантія на вашу техніку залишалась чинною, важливо дотримуватися умов експлуатації, які описані у гарантійному талоні та інструкції користувача ☝.
Виробник чітко вказує, за яких умов виріб буде працювати справно протягом усього гарантійного періоду — ці правила завжди є у керівництві з експлуатації.
❌ Коли гарантія виробника перестає діяти?
Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
– порушено цілісність гарантійних пломб;
– є механічні або інші пошкодження через умисні або необережні дії покупця чи третіх осіб;
– не дотримані правила експлуатації, вказані в документації;
– було зроблено несанкціонований ремонт або змінено внутрішні компоненти, конструкцію чи схеми товару;
– неправильно заповнено гарантійний талон;
– змінено, стерто або неможливо встановити серійний номер або IMEI;
– всередині пристрою є сліди сторонніх предметів, рідин, комах, пошкоджень від температур, хімічних речовин, вологи, вібрації, недостатньої вентиляції;
– виявлено пошкодження через коливання напруги, неправильне живлення, електростатичні розряди (включно з блискавкою), опромінення чи інші зовнішні впливи;
– присутнє вірусне ураження, використання неліцензійного або неправильного програмного забезпечення, або неправильна його установка.
⚠️ Цей перелік не є вичерпним — кожен виробник може мати додаткові умови, які вказані в інструкції.
________________________________________✅ Якщо вам відмовили в гарантійному ремонті…
Проконсультуйтесь у сервісному центрі щодо можливості платного ремонту.
Фокстрот радить:
Іноді через порушення правил експлуатації техніку навіть за гроші відремонтувати неможливо. Тому періодично перечитуйте інструкцію, нагадуйте собі про правильні умови використання і дбайливо ставтесь до техніки — тоді вона служитиме вам довго! 🥹💚