logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Куди звертатись для повернення товару?

14.02.2025

✅ Остаточне рішення щодо повернення приймає працівник магазину
Навіть якщо вам попередньо підтвердили можливість повернення через Контакт-центр Фокстрот — остаточну відповідь надає лише співробітник магазину після огляду товару. Лише він може оцінити стан товару та відповідність умовам повернення.
________________________________________

✅ Як повернути товар у магазині Фокстрот?
– Зверніться до найближчого магазину Фокстрот з товаром, що підлягає поверненню.
– Радимо заздалегідь ознайомитися з правилами підготовки товару до повернення — що потрібно мати із собою, як правильно все оформити 😊
________________________________________

✅ Як здійснити повернення віддалено (через Нову Пошту)?
Ви можете повернути товар, отриманий з доставленням Фокстрот Delivery або через операторів (Нова Пошта, Укрпошта, Meest Express).
🔹 З чого почати:
– Зробіть детальне фото товару (особливо, якщо є дефект)
– Напишіть нам у чат або зверніться через форму зворотного зв’язку
– Опишіть причину повернення та прикріпіть фото
Якщо повернення буде погоджене — з вами зв’яжеться відповідальний спеціаліст і допоможе оформити заяву на повернення.
________________________________________

✅ Що потрібно для повернення через Нову Пошту:
– Упакуйте товар повністю у заводську комплектацію
– Додайте до коробки:
• заяву на повернення
• гарантійний талон (якщо є)
• оригінал чека
– Надішліть посилку до найближчого магазину Фокстрот через Нову Пошту
– Очікуйте дзвінка від нашого спеціаліста для фінального узгодження