logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Чому я не бачу покупку в особистому кабінеті?

14.02.2025

✅ Покупки, здійснені у роздрібних магазинах Фокстрот, з’являються в особистому кабінеті, якщо:
– під час оформлення покупки ви повідомили касиру свій номер телефону;
– ви увійшли до кабінету саме з того номера, який вказували на касі.
✅ Якщо ви не вказали номер телефону або надали номер, до якого не прив’язана бонусна картка — бонуси не будуть нараховані, а покупка не збережеться в історії.
✅ Якщо у вас є бонусна картка, але на касі ви не назвали номер, з яким вона пов’язана — транзакція не синхронізується, і бонуси не будуть зараховані.
⚠️ Після завершення покупки змінити або додати номер телефону в чек, на жаль, неможливо 🥺.
✅ Ще не маєте бонусної картки Фокстрот? Саме час її оформити! Це швидко, зручно і абсолютно безкоштовно 🔥
✅ Історія замовлень в інтернет-магазині Фокстрот також формується за вказаним номером телефону.
Щоб дані зберігалися — радимо оформлювати онлайн-замовлення на номер, до якого прив’язана ваша бонусна картка ☝
Перевірити історію покупок можна, увійшовши до особистого кабінету на сайті або в застосунку Фокстрот з відповідним номером.
✅ Якщо під час покупки ви не вказали бонусну картку, але бажаєте відновити дані — збережіть, будь ласка, чек. Він є підтвердженням покупки.