logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Що робити, якщо під час візиту в магазин почалась повітряна тривога?

14.02.2025

✅ У період повітряної тривоги більшість магазинів Фокстрот тимчасово не працюють.
Безпека клієнтів і працівників — наш головний пріоритет. Тож просимо вас негайно прямуйте до найближчого укриття, щойно пролунає сигнал тривоги. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
✅ Якщо ви не встигли забрати покупку або не мали можливості прийти до магазину — перевірте, будь ласка, актуальні строки зберігання вашого замовлення.
— Якщо замовлення вже сплачене — ми зберігатимемо його у магазині протягом 7 днів, щоб ви могли його забрати у зручний для вас час.
— Якщо ви обрали оплату при отриманні — бронювання діє протягом 3 днів.
✅ Відлік днів резерву починається з моменту, коли товар підготовлено до видачі. Саме тоді ми надішлемо вам сповіщення про його прибуття.
✅ Потрібно більше часу? Напишіть нам у зручному для вас каналі через розділ «Контакти» на сайті Фокстрот — просто повідомте, що бажаєте подовжити резерв, або скористайтеся порадою оператора 😊
Ваші замовлення чекатимуть у магазині стільки, скільки потрібно 💚