Як отримати техніку, передану на ремонт через магазин?
🛠 Як передати техніку в ремонт та отримати її після обслуговування
✅ Передати техніку до авторизованого сервісного центру (АСЦ) можна через будь-який магазин Фокстрот, незалежно від міста, в якому ви здійснили покупку 💚.
✅ Якщо ви передали техніку через магазин — отримати її потрібно буде саме в тому магазині, з якого вона була відправлена на ремонт.
🕓 Перед тим, як звертатись по техніку — дочекайтесь сповіщення, що вона вже повернулась із сервісу.
👤 Хто може забрати техніку після ремонту?
Забрати техніку може будь-яка особа, яка має:
– Акт прийому-передачі (обов’язково);
– Документ, що посвідчує особу (для підтвердження передачі техніки іншій особі).
Наприклад, якщо техніку передали ви, а забирає хтось з рідних — це допустимо, якщо у них є акт.
⏳ Який термін зберігання техніки після ремонту?
✅ На отримання техніки після ремонту у вас є 1 місяць.
❗ Якщо не маєте змоги забрати її вчасно — обов’язково повідомте нас через «Контакти».
🧾 Що буде, якщо не забрати техніку?
Якщо протягом 1 місяця ніхто не звернеться по техніку:
– Вона потрапляє в зону зберігання як покинута;
– Співробітники контакт-центру намагаються зв’язатись із власником;
– Якщо за 6 місяців техніку не забирають — вона утилізується згідно з процедурою 😔.
🛠 Якщо після ремонту техніка працює некоректно?
Не хвилюйтесь! Ви можете повторно передати її до сервісного центру — наші фахівці знову виконають діагностику та усунуть проблему.
📦 Змінили місце проживання?
У вас змінилася адреса або не маєте змоги забрати техніку з магазину? Напишіть нам — підберемо найзручніше рішення саме для вас 😉
Фокстрот — завжди поруч, коли вам потрібна технічна підтримка 💚
З усіма запитаннями — сміливо звертайтесь у розділ «Контакти» — ми на зв’язку щодня!