logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Замовили на сайті послугу встановлення — що далі?

14.02.2025

✅ Якщо під час оформлення замовлення ви додали послугу встановлення, демонтажу або утилізації — подальші дії залежать від способу отримання товару.
________________________________________

🚚 Ви замовили товар із доставкою додому?
1. Очікуйте доставлення техніки — орієнтовну дату ви бачили під час оформлення замовлення.
2. Ми завжди додатково телефонуємо напередодні, а також:
o За 1 годину до приїзду кур’єрська служба ще раз зателефонує вам.
3. Після того, як товар буде у вас, потрібно подати заявку на встановлення — зверніться через розділ «Контакти» на сайті.
________________________________________

🛍️ Купували товар з послугою встановлення в магазині?
➡️ Подати заявку на встановлення потрібно самостійно, коли техніка вже буде за адресою монтажу.
Заявка не створюється автоматично — ми очікуємо на ваше звернення.
________________________________________

📲 Як подати заявку на сервіс?
Все просто:
1. Зверніться до оператора гарячої лінії за номером 0800 300 353
2. Повідомте оператору:
o № договору (є в чеку),
o Ваші контактні дані та адресу встановлення.
Після оформлення заявки з Вами зв’яжеться представник Сервісного центру.
________________________________________

⏰ Коли чекати майстра?
• До 3 робочих днів після звернення — вам зателефонує представник сервісу.
• Протягом 3-7 днів майстер приїде за адресою, виконає встановлення
🕓 У періоди підвищеного попиту термін може трохи змінюватись — ми завжди попередимо завчасно.