logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Як продовжити термін зберігання замовлення?

14.02.2025

✅ Ми безкоштовно зберігаємо ваше замовлення у магазині протягом кількох днів.
Якщо ви не встигаєте забрати товар — не хвилюйтесь, продовжити термін зберігання можна!
________________________________________

🚚 Якщо замовлення доставлено до магазину Фокстрот:
🔁 Ви можете самостійно подовжити резерв на 3 дні одним із трьох способів:
1. У мобільному застосунку Фокстрот:
o Зайдіть у розділ «Мої замовлення»
o Оберіть потрібне замовлення
o Натисніть кнопку «Продовжити термін резерву»
2. Через сайт Фокстрот:
o Увійдіть у свій обліковий запис
o Перейдіть у розділ «Мій кабінет» → «Замовлення»
o Розгорніть деталі потрібного замовлення
o Оберіть опцію «Продовжити термін резерву»
3. Через чат чи ча-бот Фокстрот:
o Введіть номер телефону
o Оберіть потрібне замовлення
o Виберіть опцію Продовжити термін зберігання
4. Через службу підтримки:
o Зверніться до нас через розділ «Контакти»
o Повідомте номер замовлення, і ми подовжимо зберігання для вас
🕓 Зверніть увагу: продовження резерву можливе лише в останній день зберігання. Про це ми нагадаємо — сповіщення з’явиться в застосунку або прийде у повідомленні.
________________________________________

✅ Не можете прийти до магазину особисто?
Можна делегувати отримання замовлення близькій людині. Головне — повідомити їй номер замовлення й ПІБ отримувача.
________________________________________

📮 Для замовлень у відділеннях поштових операторів:
Подовження зберігання можливе на платній основі. Уточнюйте вартість і доступність послуги безпосередньо у перевізника.
________________________________________

✅ Після подовження резерву замовлення чекатиме вас ще 3 дні в зоні видачі, а вартість товару залишиться незмінною.