Як скасувати замовлення?
✅ Хочете скасувати інтернет-замовлення? Це можна зробити кількома способами:
🖥 Через особистий кабінет:
1. Увійдіть у свій профіль на сайті або в мобільному додатку Фокстрот.
2. Перейдіть у розділ «Мої замовлення».
3. Оберіть потрібне замовлення.
4. Натисніть «Скасувати замовлення» — і готово.
________________________________________
🤖 Через Telegram-бот Фокстрот:
1. Перейдіть за посиланням до бота (доступне в розділі «Контакти»).
2. Оберіть меню «Мої замовлення».
3. Знайдіть потрібне замовлення.
4. Натисніть «Скасувати замовлення».
________________________________________
☎️ Через оператора:
Зверніться до служби підтримки будь-яким зручним для вас способом у розділі «Контакти», вкажіть номер замовлення, яке бажаєте скасувати, — і ми швидко його анулюємо.
________________________________________
✅ Плануєте оформити нове замовлення замість скасованого?
Повідомте оператору:
• які саме товари вас цікавлять,
• яким способом бажаєте отримати замовлення (самовивіз, доставка тощо).
Ми допоможемо з усіма деталями 🛠
________________________________________
✅ Вже оформили нове замовлення?
Повідомте нам його номер, і наш фахівець:
• перевірить правильність введених даних,
• підтвердить актуальність товарів і доставки.
________________________________________
✅ Замовлення було вже оплачене?
У разі скасування — ми обов’язково повернемо кошти.
Формат повернення залежить від способу оплати (банківська картка, кредит, Apple Pay тощо) та статусу отримання товару.
💳 Якщо оплата проводилась у кредит або частинами — оформимо повернення, а договір буде анульовано згідно з процедурою банку.
________________________________________
📌 Якщо маєте додаткові питання — звертайтесь до нас у «Контактах», ми завжди на зв’язку і готові допомогти 😊