logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Як заповнити гарантійний талон?

14.02.2025

✅ Де можна заповнити гарантійний талон?
Заповнити гарантійний талон можна в будь-якому магазині Фокстрот, незалежно від того, де саме ви купували товар. Протягом усього гарантійного строку ви можете звернутися з чеком, і наші фахівці допоможуть правильно заповнити документ.
📌 Важливо: при собі потрібно мати серійний номер пристрою — його потрібно буде зазначити під час заповнення талона.

________________________________________

✅ Чи обов’язково заповнювати гарантійний талон?
Ні, це не є обов’язковою умовою після покупки. Гарантійний талон потрібно заповнювати лише тоді, коли товар передається в сервіс на ремонт. Якщо пристрій працює справно — хвилюватись не варто 😊

________________________________________

✅ Чому в коробці немає гарантійного талона?
Сучасні виробники не завжди додають паперовий гарантійний талон до комплекту. Це нормальна практика, яка жодним чином не впливає на право на сервісне обслуговування — гарантія надається за наявності касового чека.

________________________________________

✅ Як перевірити, чи має бути гарантійний талон у комплекті?
Зверніться до нашого оператора в чат бот або в чаті на сайті, або за телефоном гарячої лінії 0800 300 353

________________________________________

З турботою про вашу техніку 💛
Фокстрот — перевірено роками

________________________________________

Готові допомогти вам у будь-який момент!