Мені прийшло опитування від Фокстрот — чи треба відповідати?
✅ Ми завжди прагнемо вдосконалювати наш сервіс, і ваші відгуки дуже допомагають нам у цьому.
Опитування CSI допомагає дізнатись, наскільки ви задоволені обслуговуванням у Фокстрот і що ще потрібно покращити.
✅ Чому я отримав опитування?
Ми надсилаємо його клієнтам, які нещодавно робили покупки або взаємодіяли з Фокстрот: замовляли товари, отримували доставку, забирали замовлення у поштоматі тощо.
✅ Чи обов'язково відповідати?
Відповідати — не обов’язково, але ми дуже вдячні кожному, хто приділяє кілька хвилин. Завдяки вашим відповідям ми вже:
– виправили помилки на сайті;
– покращили інформування про затримки доставки;
– змінили деякі бізнес-процеси, щоб надавати нашим клієнтам якісніший сервіс .
✅ Чи всі отримують опитування?
Ні, лише ті, хто нещодавно купував або взаємодіяв з нами. Чим частіше ви з нами, тим вища ймовірність отримати таке опитування.
💚 Ми цінуємо кожен відгук — дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!