logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Чи товар знаходиться на вітрині?

14.02.2025

✅ Навіщо ми викладаємо товар на вітрину?
У магазинах Фокстрот ми хочемо, щоб ви могли оглянути техніку наживо — подивитись на дизайн, якість збірки та оцінити функціонал. Саме тому деякі моделі розміщені на вітринах.
На вітрину потрапляє:
• Демо-техніка (надана виробником спеціально для демонстрації, як-от Apple);
• Або звичайна серійна техніка, якщо в магазині залишився лише один екземпляр.
💡 До речі, наші вітрини оформлені з любов’ю — щоб вам було приємно і зручно обирати 💚
________________________________________

✅ Чому техніка з вітрини не уцінюється?
Тому що це — не вживаний і не пошкоджений товар. Це новий виріб, який просто діставали з коробки, щоб показати покупцям. Якщо, наприклад, модель щойно виставили на вітрину — вона в ідеальному стані.
📦 І якщо техніка вам підходить — ви можете її придбати, попередньо оглянувши прямо в магазині.
________________________________________

✅ Техніка буде запакованою чи з вітрини?
У більшості випадків — запакованою. Але якщо:
• Обрана модель закінчується (наприклад, залишився лише один екземпляр),
• І вона розміщена на вітрині —
то консультант завжди запропонує альтернативу або допоможе оглянути той товар, що є.
📝 Ви приймаєте рішення самостійно — купувати чи ні. Це ваше право.
________________________________________

✅ Бронювання і залишки в магазині
Іноді трапляється, що один і той самий товар бронює кілька клієнтів одночасно — особливо популярні моделі.
Можлива ситуація, коли останній екземпляр — саме з вітрини. Але знову ж таки — рішення про покупку завжди залишається за вами.
________________________________________

✅ Хвилюєтесь, чи товар не з вітрини?
Звертайте увагу:
• Якщо у магазині залишилось 3 одиниці і більше — швидше за все, отримаєте нову, запаковану техніку.
• Якщо лишився лише 1 екземпляр — запитайте консультанта або перевірте під час отримання.
________________________________________

✅ Як оглянути товар перед покупкою?
Незалежно від способу отримання (в магазині, на пошті чи з доставкою додому) — ви маєте право оглянути товар перед оплатою. Якщо він вас не влаштовує — відмовитись можна одразу.
________________________________________

💬 Підсумуємо:
• Наявність товару на вітрині не означає, що ним користувались.
• Ви завжди маєте можливість оглянути та відмовитись від покупки, якщо щось не влаштовує.
• Ми поруч, щоб зробити вибір приємним і зручним 😊