В які терміни буде вирішене моє звернення ?
✅ У 85% випадків оператор зможе надати відповідь на Ваш запит або проконсультувати відразу ж при зверненні в наш контакт-центр чи в чат.
✅ Але іноді трапляються складні , незвичайні або такі, що потребують детального розгляду спеціалістами інших підрозділів, ситуації. Вони також вимагають певного часу на вирішення.
У такому разі менеджер реєструє звернення, описує проблему з ваших слів та передає її на розгляд.
✅ Зазвичай термінові запити виришуються за 15-30 хвилин. Звичайні звернення - за 3-8 робочих годин
Звернення, що потребують залучення постачальників або сторонніх сервісних центрів, можуть вирішуватись довше. Просимо поставитись до цього з розумінням
✅ Якого часу для вирішення потребує саме Ваше звернення ?
Менеджер служби рекламацій, що візьме Ваше звернення в роботу, зателефонує Вам для уточнення деталей та повідомить орієнтовні терміни.
✅ Що далі?
Наша служба підтримки узгоджує питання з різними підрозділами компанії, щоб знайти найкраще рішення якомога швидше для вас.
Якщо потрібна додаткова інформація чи фото , надішліть їх нам якомога скоріше. Бо тільки отримавши всі матеріали по ситуації , що склалался ми зможемо приступити до її вирішення
✅ Будь ласка, зачекайте — ми обов’язково повідомимо Вам приблизні терміни та зв’яжемось, щоб повідомити про результат 🤗.