Як перевірити термін зберігання замовлення у Фокстрот
Як перевірити термін зберігання замовлення у Фокстрот?
✅ Перевірити, до якої дати зберігається ваше замовлення, можна через сайт або в мобільному застосунку.
Просто авторизуйтесь за номером телефону та відкрийте деталі замовлення, яке ще не було отримане.
🟡 Якщо товар вже очікує вас у магазині, в деталях замовлення буде зазначено:
«Замовлення чекатиме на вас до …» — це і є дата завершення резерву.
________________________________________
✅ Не встигаєте забрати товар вчасно?
Не проблема! Ви можете: – подовжити термін резерву самостійно.
________________________________________
✅ Варіанти, як подовжити термін зберігання замовлення:
– у мобільному застосунку Фокстрот;
– в особистому кабінеті на сайті;
– звернувшись до нас у чат або за номером 0 800 300 353 (безкоштовно).
________________________________________
✅ Якщо термін зберігання вже минув — зверніться, будь ласка, до нас через розділ «Контакти». Ми перевіримо, чи можна ще зберегти товар.
Зверніть увагу:
🔹 ми не зможемо гарантувати збереження акційної ціни;
🔹 якщо товар доступний, його можна забронювати повторно 😉
________________________________________
Потрібна допомога з продовженням або зміною даних у замовленні? Напишіть нам — завжди готові допомогти 💚