Як оформити запит/скаргу /звернення ?
14.02.2025
✅ Якщо у вас виникла проблема, яка потребує вирішення, зверніться до нас через зручний для вас канал з'язку ( обрати можна у розділі «Контакти»). Опишіть ситуацію та свої очікування оператору. Ми допоможемо.
✅ При реєстрації оператор повідомить приблизний термін розгляду.
Якщо потрібна додаткова інформація (фото, відео, заява), цей термін може збільшитись, адже ми приступимо до роботи як тільки отримаємо всі матеріали.
✅ Кожне звернення отримує унікальний номер у системі. Ви завжди можете уточнити інформацію чи статус розгляду, назвавши цей номер або ваш телефон.
Але зазвичай ми завжди на зв’язку та своєчасно інформуємо вас про перебіг справ. 🧡