Як перевірити статус замовлення у Фокстрот?
Як перевірити статус замовлення у Фокстрот?
✅ Щоб дізнатися поточний статус вашого замовлення, скористайтесь одним із зручних способів:
– Увійдіть в особистий кабінет на сайт або у мобільному застосунку;
– Перейдіть у Telegram-бот Фокстрот — він підкаже всі актуальні дані за вашим номером замовлення;
– Напишіть до чату на сайті Фокстрот
________________________________________
✅ Статус "Відправлено" — це ще не означає, що товар вже можна забрати в магазині.
Цей статус інформує, що замовлення вже прямує з нашого складу до торгової точки
🟡 Якщо товар уже доступний для видачі — ви обов’язково отримаєте сповіщення (SMS, повідомлення в застосунку або на email).
________________________________________
✅ Планову дату прибуття замовлення та всі деталі доставки ви також знайдете у особистому кабінеті.
До кожного замовлення ми вказуємо:
– спосіб отримання;
– орієнтовну дату прибуття;
– суму до сплати (якщо вона є).
________________________________________
✅ Скасувати замовлення можна самостійно в особистому кабінеті, без дзвінків і черг 📲
✅ Якщо ви оформили передзамовлення, статус заявки також можна відстежувати у кабінеті або в боті.
________________________________________
🟩 Не отримали сповіщення чи є питання? Напишіть нам через розділ «Контакти» — ми швидко все з'ясуємо та дамо відповідь 💬