logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Коли відбудеться встановлення?

14.02.2025

✅ Придбали техніку разом із послугою встановлення?
Не забудьте подати заявку на встановлення!

________________________________________

🛠 Як подати заявку?
Зверніться до нас в Контакт Центр за номером 0800 300 353 та вкажіть точну адресу, де потрібно виконати встановлення техніки.
Це обов’язковий етап, оскільки заявка на виїзд майстра не створюється автоматично.

________________________________________

📌 Коли подавати заявку?
• Якщо замовили доставку — подавайте заявку відразу після отримання техніки за вашою адресою.
• Якщо забрали техніку самостійно — подавайте заявку, коли техніка вже буде на місці встановлення.
Тобто, після фактичного отримання техніки, потрібно звернутись до нашого контакт-центру й надати дані для організації встановлення.

________________________________________

✅ Що відбувається після подачі заявки?
Після звернення, оператор передає інформацію до сервісного центру.
Протягом 3 робочих днів вам зателефонує менеджер сервісу для узгодження дати та часу приїзду майстра.

________________________________________

⏳ Коли приїде майстер?
Майстер приїде в найближчі дні після погодження заявки з сервісним центром.
Таким чином, послуга може бути виконана як найшвидше.

________________________________________

Фокстрот — сервіс, якому можна довіряти.
З усіх питань — звертайтесь до нас у розділі «Контакти».