Огляд замовлення ПЕРЕД отриманням
Підтвердженням відсутності претензій до зовнішнього вигляду і якості товару є підпис покупця в документах про доставку.
✅ Перед підписанням акту про отримання замовлення обов’язково перевірте:
– Чи всі товари з вашого замовлення на місці (іноді посилка може складатися з кількох коробок — уточніть у співробітника кур'єрської служби доставки , чи всі Вам видали).
– Чи є всі комплектуючі, зазначені виробником (перевірити можна в описі на сайті або в інструкції).
– Чи немає пошкоджень/дефектів товару.
✅ Не підійшов товар за виглядом, розміром чи кольором?
Ви можете відмовитися від усього замовлення на пошті, не приймаючи його.
☝ Поштові служби дозволяють відмову тільки від усього замовлення одразу, навіть якщо вам не підходить лише один товар.
💰 Якщо замовлення було оплачене — повернемо кошти після повернення товару на склад. Ви зможете оформити нове замовлення пізніше.
✅ Не вистачає деталей у комплекті?
Перевірте, чи входять вони до стандартної комплектації згідно з інструкцією. Якщо в інструкції немає згадки про насадку, поличку чи інший елемент — це означає, що виробник їх не передбачив.
🔄 Виробник може змінювати комплектацію, колір, характеристики та гарантію без попередження.
❓ Якщо маєте питання або щось пішло не так — зверніться до нас, і ми допоможемо!