logo Перейти до foxtrot.com.ua Перейти до foxtrot.com.ua
logo Не знайшли потрібну інформацію?

Інформація щодо доставки Новою пошою

14.02.2025

Відстежити замовлення можна у мобільному додатку або на офіційному сайті Нової пошти за номером накладної, який надійде в SMS-повідомленні.

Чи існують обмеження на доставку товарів Новою Поштою?
Так, Нова Пошта доставляє товари з певними обмеженнями щодо ваги та габаритів. Актуальні параметри наведені нижче. Деталі та винятки рекомендуємо уточнювати безпосередньо на novaposhta.ua.
Вантажні відділення (без обмежень по вазі) та адресні забір/доставка здійснюють приймання/видачу відправлення, одне місце якого не перевищує такі параметри:
вага (фактична чи об'ємна) - до 1000 кг;
довжина або ширина - до 300 см;
висота - до 170 см.

Поштові відділення (до 30 кг на одне місце) здійснюють приймання/видачу відправлення, одне місце якого не перевищує такі параметри:
вага (фактична чи об'ємна) - до 30 кг;
довжина - до 120 см, ширина або висота - до 70 см.

Міні-відділення (до 5 кг на одне відправлення) здійснюють приймання/видачу відправлення фактичною й об'ємною вагою до 5 кг:
вага (фактична або об'ємна) - до 10 кг;
довжина, ширина або висота - до 60 см.

Поштомати (до 20 кг на одне місце) здійснюють видачу відправлення, яке не перевищує такі параметри:
вага (фактична чи об'ємна) - до 20 кг;
довжина - до 60 см;
висота – 40 см;
ширина – 30 см.

Як отримати товар у відділенні Нової Пошти?
– Дочекайтесь SMS із підтвердженням доставки.
– Прийдіть до відділення.
– Повідомте оператору номер накладної або відскануйте штрих-код у застосунку.
– Якщо вартість замовлення перевищує 15 000 грн, надайте документ, що посвідчує особу.
Дана вимога регламентується ст. 10 Закону "Про запобігання легалізації доходів...". Згідно із законодавством України для отримання замовлень понад 15 000 грн обов’язкове пред’явлення посвідчення особи.
– Перевірте товар перед тим, як забрати його.

Оплата при отриманні:
– Якщо ви обрали післяплату — комісія не стягується.
– Сплачуєте тільки вартість товару + доставку до відділення.

Терміни зберігання замовлення:
– У відділенні: 5 робочих днів безкоштовно.
– У поштоматі: 4 дні, включаючи день доставки.

Як змінити дату або отримувача доставки?
– Через застосунок Нової Пошти або звернувшись до їх контакт-центру: 0 800 500 609.

Товар не підходить?
Не забирайте його з пошти. Якщо вже оплатили — зверніться до Фокстрот і ми допоможемо з поверненням коштів 🤗.

Підйом на поверх при адресній доставці Новою поштою
✅ Якщо вага товару в упаковці до 100 кг — можливий підйом на поверх за наявності ліфта.
✅ Якщо ліфт не працює або відсутній, підйом виконується:
– до 5-го поверху, якщо вага до 30 кг;
– лише до 1-го поверху, якщо вага від 30 до 100 кг.
❌ Якщо вага товару понад 100 кг — підйом на поверх не здійснюється, доставка лише до під’їзду.

☝ За кожну другу одиницю товару, що входить в одне замовлення, введена доплата. З тарифами можна офзнайомитись тут https://www.foxtrot.com.ua/uk/article/672